پایگاه تخصصی موبایل bymobil

پایگاه تخصصی موبایل bymobil

ماآمده ایم ومیرویم تابرسانیم تا باآفریدن وساختن خویش ودیگران,فرداها رابسازیم.
پایگاه تخصصی موبایل bymobil

پایگاه تخصصی موبایل bymobil

ماآمده ایم ومیرویم تابرسانیم تا باآفریدن وساختن خویش ودیگران,فرداها رابسازیم.

شایعاتی در رابطه با آی پد ۶!

احتمال دارد آی پد ۶ با تراکم پیکسل ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر در سال ۲۰۱۴ رونمایی و عرضه شود.

با توجه به شایعاتی که قبلا در خصوص عرضه آی پد ۱۲.۹ اینچی اپل در سال آینده شنیدیم، اکنون خبرها حاکی از آن است که مینگ-چی کو تحلیلگر KGI Securities می گوید تحقیقات جدید نشان می دهند که شرکت اپل به دنبال عرضه نسل ششم آی پد ۹.۷ اینچی با تراکم نمایشگر ۳۰ تا ۴۰ درصد بیشتر نسبت به مدل فعلی است.

بر خلاف بسیاری از پیش بینی های صورت گرفته که آی پد سال آینده را ۱۲ اینچی یا بزرگتر می دانستند، ما فکر می کنیم که تغییری نسبت به اندازه ۹.۷ اینچی فعلی نخواهد داشت. زیرا به نظر می رسد که یک آیپد ۱۲ اینچی آن چنان که باید تجربه جابجایی را برای کاربر فراهم نمی کند و با توجه به محدودیت تکنولوژی های امروز، محصولی دست و پا گیر خواهد بود. به لطف تکنولوژی های پیشترفته a-Si و Oxide، تراکم پیکسل بر اینچ آیپد ۶ تقریبا ۳۰ تا ۴۰ درصد بهتر از آی پد ۵ است. و انتظار داریم این مدل جدید اواخر ۲۰۱۴ به بازار بیاید.

در این گزارش کو همچنین به نسل سوم آی پد مینی هم اشاره کرده که انتظار می رود همراه با آی پد ۶ رونمایی شود. وی اعتقاد دارد که نسل دوم آی پد مینی که احتمالا در کنفرانس رسانه ای اپل در اواخر ماه جاری رونمای می شود، مجهز به نمایشگر رتینا خواهد بود و جایی برای تغییر صفحه در آی پد مینی نسل سوم باقی نخواهد گذارد.

انتظار می رود آی پد نسل پنجم و آی پد مینی نسل دوم هر دو در کنفرانس ۳۰ مهرماه اپل رونمایی شوند. البته شایعات از عرضه نسخه نهایی سیستم عامل ماوریکس و مک پرو هم در این مراسم خبر می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.